Alla inlägg under december 2014

Av Anders Tjernberg - 1 december 2014 09:34

Krafterna återvänder och kroppen känns bättre o bättre. Har fortfarande lite infektionskänningar med muskelvärk mm men det blir mindre o mindre. Fortfarande darrig o rätt svag. Kroppen känns som gelé när man gör ngt men det blir bättre dag för dag. Har inte tagit några värktabletter nu på ett tag och det fungerar bra. Fick svar att anledningen till förra bakslaget var en bakterie som var resistent mot de antibiotikas jag stod på då. Den har dock försvunnit nu så tydligen har kombon av de tabletter jag fick haft effekt iaf. Nu ska jag gå ut i kylan på en prommis och försöka få dagen att gå. Att vara hemma dag efter dag suger. Väntar nervöst på analysen av tumören. Fick veta att det oftast tar 4-6 veckor innan analysen kommer tillbaka från patologen. Nu har det snart gått 4 veckor. Jobbigt att vänta men vad ska man göra. Hoppas att jag får vara frisk nu. Får jag det ska jag köpa skumpa till helgen o slå till på en Go-middag åt frun.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards